Wil jij ook meer klanten, meer omzet, meer plezier?

Start met WHY?

WAAROM staat voor mij voor het hogere doel. In mijn overtuiging gaat het om de vraag ‘WAAROM’. Waarom doe je wat je doet? Hier gaat het om het achterliggende doel, de oorzaak, of het geloof, oftewel het ‘waarom’ als motivatie voor je bedrijf, je carrière. Succesvolle ondernemers onderscheiden zich niet van minder succesvolle ondernemers doordat ze betere diensten of producten leveren, maar doordat ze beter kunnen vertellen/communiceren waarom ze dat doen en wat ze ermee willen bereiken. Waar zij in geloven.

Jouw waarom

Wat is het ‘Waarom’ achter jouw ondernemen? Waarom ben je begonnen met dat wat je nu doet? Wat is jouw boodschap aan de rest van de wereld? Wat wil jij wel van de daken schreeuwen? Dit onderscheidt je van de rest. Draag je boodschap uit. Het is je motief en dat draagt er ook aan bij om jouw doorzettingsvermogen te vergroten.

 

 

 

why how what

Simon Sinek

 

 

Heb jij je WHY al scherp?